Posted in Բնագիտություն

բնագիտություն

Տնային

Սովորել. Ջերմային հավասարակշռություն եւ

ջերմաստիճան:

Նախագիծ

Պատասխանել հարցերին.

Ի՞նչ է ցույց տալիս մարմնի ջերմաստիճանը:

Մարմնի ջերմաստիճանը ցույց է տալիս մարմնի տաք և սառը լինելը:

Ինչպե՞ս է կոչվում ջերմաստիճան չափող սարքը:

Ջերմաստիճան չափող սարքը դա ջերմաչափն է:

Ի՞նչ կառուցվածք ունեն սնդիկային ջերմաչափերը:

Սնդիկային ջերմաջափերի կառուցվածքը հեղուկային է:

Բժշկական ջերմաչափն ինչո՞վ է տարբերվում սովորական ջերմաչափից:

Բժշկական ջերմաստիճանը թևիտակ են դնում:

5. Ո՞րն է բնության մեջ հանդիպող ամենացածր ջերմաստիճանը:

0 աստիճան c-ը:

6. *Չափե՛ք ձեր ընտանիքի անդամների ջերմաստիճանը եւ համեմատե՛ք միմյանց հետ։ 36,3 36,6

Դասարանական 1

Ջերմային երեւույթների բազմազանությունը

Հարցեր

Ի՞նչ ջերմային երեւույթներ գիտեք։

Սառույցը, վառարանի ջերմությունը:

Ի՞նչ փորձերով կարող եք ցույց տալ տաքացման ժամանակ գազերի ըն­
դարձակումը։

Ինչո՞ւ է գազօջախի վրա տաքանալիս բերնեբերան լցված թեյնիկից ջու­
րը թափվում։

Ի՞նչ փորձով կարող եք ցույց տալ պինդ մարմինների ջերմային ընդար­
ձակումը։

Ո՞ր երեւույթներն են կոչվում հալում եւ պնդացում։

Ո՞ր մեծությունն է կոչվում եռման ջերմաստիճան։

100 աստիճան C

Ո՞ր երեւույթներն են կոչվում գոլորշացում եւ խտացում։

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s